5.02.2020

Po raz trzeci wśród najlepszych kanałów popularnonaukowych w Polsce



Po raz trzeci mój blog Profesorskie Gadanie, znalazł się wśród najlepszych kanałów popularnonaukowych w Polsce, w rankingu organizowanym przez To tylko Teoria.  (czytaj więcej). Bez wątpienia jest to dla mnie miłe. 

Ale równie bardzo cieszę się z lokalnej obecności "pod strzechami". Profesorskie Gadanie znalazło się także w najnowszej Mapie Wimlandii (będzie wiec pomagać odkrywać miejsca niezwykła na Warmii i Mazurach), w znakomitym, lokalnym towarzystwie:

Fot. Anna Wojszel

Fot. Anna Wojszel

4 komentarze:

  1. Plissss - aż taki głód jakiegokolwiek dostrzeżenia? Studenciak dobiera blogi w/g klucza (gadaj jako oni) - Zabrakło choćby Rożka i jego działalności, nie ma Astrofazy, nie ma Hawkeye.a... nic nie ma Profesorze poza Tobą i... Kasią Gandor! Doprawdy żenujące chwalić się takim "wyróżnieniem". Masz Profesorze choćby pojęcia ile osób w ogóle glosowało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś przewidywalny jak paski w TVP :) (I z taką samą "ambitna" treścią).

      Usuń
    2. I kolejna fobia dała o sobie znać... Już jeden "ekspert" się na tych paskach wyłożył, i potem było mu głupio...

      A swoją drogą to ciekawy sposób by uniknąć konfrontacji z rzeczywistością - zamiast zastanowić się nad sensem sów, to atakuje się personalnie komentatora... brawo.

      Usuń
    3. Tak, fobia to dobre określenie. W tekście są dwa (słownie dwa!) zdania, które komentujesz: "Po raz trzeci mój blog Profesorskie Gadanie, znalazł się wśród najlepszych kanałów popularnonaukowych w Polsce, w rankingu organizowanym przez To tylko Teoria." Jest to tylko stwierdzenie faktu, nie ma w nim żadnego wartościowania, oceniania itd. Zdanie drugie: "Bez wątpienia jest to dla mnie miłe." To opis mojego stanu, moich emocji, tego, że mi miło. Z czym Ty polemizujesz (w tam marnym stylu)? A jak Ty to komentujesz? Epitety, wartościowanie, podważasz fakt?, zabraniasz mi się cieszyć? Masz rację to niewątpliwie fobia :). Współczuję. Nic więcej dla Ciebie nie mogę zrobić.

      PS. Twoje komentarze są tak emocjonalnie i agresywnie nacechowane jak durnowate i propagandowe paski w TVP. Może przestań oglądać? Jakiś odwyk może być dla samopoczucia zbawienny.

      Usuń