11.12.2019

Dzień Chruścika 2019





Już od kilkunastu lat obchodzony jest Dzień Chruścika. Ja w tym roku zapomniałem.... Ale za to inni nie zapomnieli! Na przykład taki oto wierszyk edukacyjny, którego autorką jest Izabela Budzyńska, zilustrowany został przez Leszka Galężewskiego.

A niżej oryginalny wpis z Facebooka Izabeli Budzyńskiej:

"Moi Kochani! Dzisiaj Dzień Chruścika :) To taki miły robaczek, który zanim stanie się motylkiem buduje domek z kamyczków i innych różności, żeby znaleźć w nim schronienie. Zdobył moje serce :) i zainspirował do napisania wierszyka. Znajdzie się on w towarzystwie innych wierszy o owadach w mojej następnej książce, która, mam nieśmiałą nadzieję, znajdzie czułe schronienie na Waszych półkach z literaturą. Pozdrawiam Olsztyn, gdzie fanów chruścika jest najwięcej na świecie :) ( I nie mam na myśli wędkarzy... ) Cudowne ilustracje zrobił Leszek Gałężewski"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz