5.12.2019

Dziękuję studentom Wydziału Biologii i Biotechnologii za bardzo ważne dla mnie wyróżnienie


Bardzo serdecznie dziękuję studentkom i studentom Wydziału Biologii i Biotechnologii za wyróżnienie tytułem Belfra roku 2019 w wydziałowym, pierwszym etapie plebiscytu. Zajęcia dydaktyczne są dla mnie ważne a kontakt ze studentami zawsze sprawia mi dużą satysfakcję we wspólnym odkrywaniu świata nie tylko biologicznego. Dlatego to Wasze wyróżnienie jest dla mnie  ważne i czuję się bardzo uhonorowany. Dziękuję.

Informacja od Was (jeszcze ta nieoficjalna) dotarła do mnie w sposób nietypowy ale bardzo współczesny - przez messengera (odebrałem w telefonie), gdy byłem na zajęciach. Taka forma sprawiła mi małą satysfakcję bo staram się odkrywać mobilny internet do kontaktów zawodowych i edukacyjnych oraz próbuję się wdrożyć w to poznawanie nowych możliwości także i studentów. Informacja była dużą niespodzianką a forma szczególną formą ewaluacji. Coś się jednak udało. Podwójna radość.

Waszą nominację traktuję jako wspólne wyzwanie i kolejny edukacyjny projekt. By uczyć się współpracy i działań zespołowych, czyli ważnych kompetencji społecznych. Może wspólnie uda się nam wywalczyć drobny sukces dla Wydziału Biologii i Biotechnologii. A na pewno może to być dobra, edukacyjna zabawa i budujące zespół przeżycie.

Głosowanie wydziałowe w tym roku odbyło się w ostatnim tygodniu listopada. Każdy student mógł wyróżnić jednego wykładowcę, którego wyjątkowo ceni za sposób prowadzenia zajęć, osobowość czy podejście do swojej pracy. Na każdym z wydziałów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie studenci wybrali swoich ulubionych wykładowców. Finałowe głosowanie zaplanowano w dniach 13-19 stycznia 2020 roku. Tytuł Belfra na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie zostanie przyznany po raz czternasty. W poprzednich edycjach plebiscytu zwyciężali przedstawiciele pięciu wydziałów: Wydziału Matematyki i Informatyki oraz Wydziału Medycyny Weterynaryjnej (po cztery razy), Wydziału Bioinżynierii Zwierząt oraz Wydziału Nauk Ekonomicznych (po dwa razy) i Wydziału Geodezji, Inżynierii Przestrzennej i Budownictwa. Wydział Biologii i Biotechnologii nie miał jeszcze takiego zwycięstwa, wiec może spróbujemy i tym razem wspólnie powalczyć.

Więcej na stronie Radia UWM FM oraz w wywiadzie radiowym

Jeszcze raz dziękuję i wznoszę w górę ręcznie malowaną filiżankę Anny Wojszel (już absolwentki) by wspólnie wypić zieloną herbatę w niecodziennym miejscu. Bo uczymy się całe życie, na dodatek w nietypowych miejscach. Studenci są wszędzie tam, gdzie ktoś szuka wiedzy, nowych odkryć małych i dużych oraz chce o swoich odkryciach innym opowiadać.Zdjęcie zrobione w Europejskim Skarbcu Kultury w Barczewie w czasie jakiegoś pikniku artystyczno-edukacyjnego. To była chyba niedziela z cittaslow, ale dokładnie nie pamiętam. Bo przecież wykłady można prowadzić w każdym miejscu .

A niżej wspomnienie ze wspólnych działań na Dniu Otwartym Uniwersytetu. Wtedy uruchamialiśmy międzywydziałowy kierunek Dziedzictwo kulturowe i przyrodnicze - stąd ten "dziwny strój" (przez moment wcieliłem się w rolę starożytnego Prusa).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz