Przykład dobrej informacji zwrotnej, jakże potrzebnej. O niej zazwyczaj zapominamy. Częściej komunikujemy złe emocje lub wytykamy błędy. Bo dobre wydają się nam oczywistością.
Miłego dnia, niech i Tobie trafiają się miłe i sympatyczne gesty, wskazujące na dobrą pracę, nawet tę dużo wcześniej wykonaną. Dobre słowa i nawet drobne gesty motywują do pracy i dają poczucie wartości (potrzebności). Te małe gesty spajają grupę, tworzą zespoły i ułatwiają prace zespołowa.
Uśmiech i magiczne słowa "dziękuję, proszę, przepraszam", jakże wiele potrafią zdziałać. Nie są kosztowne a dają poczucie sprawstwa - wpływania na siat nas otaczający i zachodzące wokół nas procesy.
Dziękuję. Było słodkie i sympatyczne. Na długo zostanie w pamięci.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz